Saturday, October 20, 2018

တက္တူးမ်ားအေၾကာင္း...

အသားေပၚမွာ စြဲၿမဲေနမယ့္ တက္တူးေလး တစ္ခုေလာက္ ထိုးခ်င္တာ ငယ္ငယ္ကတည္းကပါ
အနီေရာင္ေလးရယ္ အစိမ္းေရာင္ေလးရယ္ ေရႊေရာင္ေလးရယ္ ဘယ္လိုေပါင္းစပ္ထိုးလိုက္မယ္ေပါ့
စိတ္ကူးေတြယဥ္ရတာလည္း ခဏခဏ
စိတ္ကူးထဲမွာေတာ့ လက္ဖ်ံေပၚမွာလည္း ထိုးၿပီးသြားၿပီ ေျခသလံုးမွာလည္း ထိုးလိုက္ၿပီ ပခံုးမွာလည္း တစ္ခု နားထင္မွာေတာင္ ပါေသး
တကယ့္တကယ္ေတာ့ လက္ေတြ႕အေကာင္အထည္ မေဖာ္ျဖစ္ေသးပါဘူး
အဲဒါကေတာ့ သာမန္မ်က္စိနဲ႔ ေတြ႕ျမင္ႏိုင္တဲ့ ေဆးေရာင္စံုတက္တူးေလးေတြေပါ့
ဒါေပမဲ့ တစ္ဖက္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ေနရာအႏွံ႔မွာ သာမန္မ်က္စိနဲ႔ မျမင္ႏိုင္တဲ့ ေဆးေရာင္စံုတက္တူးေလး ႏွစ္ခုက ေနရာယူထားၿပီဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္
ကၽြန္မကို ျမင္တိုင္း အသိမိတ္ေဆြအားလံုးက အဲဒီတက္တူးေလးေတြကိုပါ တြဲျမင္တယ္
တက္တူးတစ္ခုက အင္အားအျပည့္နဲ႔ မိုးေကာင္းကင္တစ္ခုလို ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လံုးကို အေရာင္ပါးပါးေလးနဲ႔ လႊမ္းၿခံဳထားတယ္
ေနာက္တစ္ခုက အရြယ္ေသးေပမယ့္ ေဆးေရာင္ျပင္းျပင္းနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ ႏွလံုးသားေနရာမွာ ထည္ထည္ဝါဝါ ေနရာယူထားတယ္
ကၽြန္မဟာ အဲဒီတက္တူးေလးေတြနဲ႔ အၿမဲတေစ တြဲဖက္ ရႈျမင္ခံရတယ္
အဲဒီတက္တူးေတြရဲ႕ လွပမႈ၊ ေၾကာ့႐ွင္းမႈ၊ ရဲရင့္မႈ အားလံုးဟာ ကၽြန္မအေပၚ တစ္စိတ္တစ္ေဒသျဖစ္ျဖစ္ အလံုးစံုျဖစ္ျဖစ္ သက္ေရာက္တတ္တယ္
သူတို႔ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈဟာ ကၽြန္မ ….. ရံႈးနိမ့္မႈဟာ ကၽြန္မ ….. ျမတ္ႏိုးမႈဟာ ကၽြန္မ… မုန္းတီးမႈဟာ ကၽြန္မပဲ
သူတို႔ရဲ႕ အရာရာတိုင္းဟာ ကၽြန္မ ျဖစ္သလို ကၽြန္မရဲ႕ အရာရာတိုင္းဟာလည္း သူတို႔သာ ျဖစ္တယ္
ဆက္စပ္ၿပီးေတာ့ သာမန္မ်က္စိနဲ႔ မျမင္ႏိုင္တဲ့ တက္တူးေတြဟာ ကၽြန္မတင္မက လူတိုင္းမွာ ရွိေနတာကိုလည္း သူတုိ႔ေၾကာင့္ ေတြ႕ျမင္လာရတယ္
လူေတြအားလံုးမွာ အလိုအေလ်ာက္ ႐ိုက္ႏွိပ္ထားတဲ့ တက္တူးေတြ ကိုယ္စီနဲ႔ပါလားေပါ့
ကဲ … ကိုယ့္ရဲ႕တက္တူးေလးေတြက ဘာေတြျဖစ္မလဲ ဘာအေရာင္လဲ ဘယ္လိုပံုသ႑ာန္လဲ ဘယ္ေလာက္နက္႐ိႈင္းစြာ ေရးဆြဲထားတာလဲ စဥ္းစားေတြးေတာလိုက္ရေအာင္  .... .... …။

No comments: